نمایشگاه تاسیسات و تهویه مطبوع همواره یکی از پر مخاطب ترین نمایشگاه ها در صنعت کشور بوده است که هر ساله در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگذار می شود. شرکت آژند الکترونیک به عنوان یکی از فعالین صنعت الکترونیک که به صورت اختصاصی در صنعت تهویه مطبوع فعالیت دارد، با حضور پر رنگ در این نمایشگاه آخرین دستاورد ها و خدمات خود را در معرض نمایش گذاشته و توانمندی های خود را به دیگر فعالین صنعت تهویه مطبوع معرفی کرده است.

این شرکت با بهره گیری از توانمندی مهندسان خود و بررسی نیاز تولیدکنندگان و کارخانجات داخلی توانسته است محصول جدید و پر کاربرد در صنعت تهویه کشور را شناسایی و در نمایشگاه تاسیسات ۱۴۰۱ در معرض نمایش بگذارد. از آنجایی که اکثر تولیدکنندگان داخلی از کنترلرهای خارجی و وارداتی برای طراحی چیلر و مینی چیلر استفاده می‌کنند، این شرکت با ارائه مجموعه کنترلر چیلر و مینی چیلر توانسته است راه حل مناسب و مقرون به صرفه‌ای برای جایگزینی با تجهیزات مرسوم ارائه نماید. دیگر محصول جدید این شرکت که در این نمایشگاه رونمایی شده است، ترموستات فن کویل و ترموستات داکت اسپلیت تمام رنگی با کلید‌ها لمسی می‌باشند که به نوبه خود ظاهری متفاوت و جدید از این سری از محصولات ارائه می‌کند.

از ابتدای آغاز فعالیت این شرکت طراحی و تولید درایو موتور سه فاز از ظرفیت های ۲.۲ تا ۳۳ کیلووات به عنوان یکی از سیاست های تحقیق و توسعه این شرکت بوده است و با توجه به استقبال صنعت کشور از این محصول، شرکت آژند الکترونیک با ارائه درایو موتور سه فاز در این نمایشگاه تاسیسات ۱۴۰۱، آمادگی خود را برای تامین این کالا به فعالین حوزه صنعت اعلام کرده است.